Вакансії

Координатор продуктового складу у Будапешті

Компанія є європейським лідером електронної бакалії в Центральній Європі. Компанія вже працює в Чехії, Угорщині та Австрії, в найближчі місяці компанія запуститься в Німеччині.

Наша команда в першу чергу відповідає за заповнення потужностей зовнішніх складських працівників. Це передбачає планування змін відповідно до вимог складу, спілкування з постачальниками, моніторинг відвідуваності та продуктивності.

Основні задачі:
– планування потужностей, координація та розрахунок робочої сили на складі
– у співпраці з менеджером складу та логістики ви забезпечуєте покриття зміни робочим персоналом. Плануєте потужності, стежите за відвідуваністю та налаштовуєте нові процеси на складі, пов’язані із працівниками.
– готуєте документи для щомісячного закриття, спілкуєтеся з постачальниками та внутрішніми зацікавленими сторонами.

Вимоги:
– знання угорської мови
– володієте просунутими навичками Excel (логічні функції, зведені таблиці тощо).
– ви знайомі з питаннями працевлаштування
– вам комфортно працювати в полікультурному середовищі
– вмієте працювати з даними, бачите причинно-наслідкові зв’язки за цифрами
– вмієте розставляти пріоритети
– знання російської або української мови є великою перевагою


Ми пропонуємо:
– Ми втілимо ваші хороші ідеї практично відразу – не чекаючи схвалення штаб-квартири десь у світі
– Корпоративні процеси вас не зв’язуватимуть
– Ваша робота має бути інноваційною та змістовною, ми хочемо не йти за трендами, а задавати їх
– І останнє, але не менш важливе: ми пропонуємо в основному справедливу винагороду та можливість професійного зростання та навчання, а також чудову групу людей навколо та легендарні корпоративні заходи


ЗВ'ЯЗАТИСЯ З МЕНЕДЖЕРОМ📱
Актуально Будапешт Для жінок Для чоловіків Для сімейних пар