Шукаємо активну людину, яка мріє працювати пліч-о-пліч із досвідченим керівником міжнародного бренду.
Ми допоможемо отримати всі необхідні навички за умови твого бажання навчатися й професійно зростати.
Нам по дорозі, якщо при вирішенні задач ти приходиш із відповідями замість питань. Тому ти маєш вміти шукати рішення для нетривіальних задач, і дивитися на них широко й різнобічно.
Умови: – велика відома IT-компанія – дружня корпоративна культура, з підтримкою кар‘єрного зросту – офіс у Будапешті (Vaci Greens, 13-й район) – 5 днів на тиждень, з 9 до 18
Вимоги: – знання английської та угорської, та української або російської – вміння працювати з комп‘ютером, знання Microsoft Office – бажання вирішувати складні задачі – активність, енергічність, життєрадістність – організаційні навички – комунікабельність – стресостійкість – ініціативність
Що потрібно робити: – організація ділових та сімейних поїздок керівника (купівля квитків, пошук та бронювання готелів, пошук та бронювання ресторанів, складання плану поїздки) – замовлення техніки, одягу та іншого – ведення фінансових обліків – пошукова робота – організація заходів із завдання керівника – комунікація з начальниками відділів та вищим керівництвом – оформлення віз, запрошень та іншого – можливо функції перекладача
👉 Якщо ви відчуваєте, що готові приєднатися до нашої команди, залиште ваші контакти і ми обов‘язково зв‘яжемось з вами!